Kuchyne
Kuchyne

Poradenstvo zdarma

Naši profesionáli vám ochotne poradia pri plánovaní kuchyne..

Dohodnúť termín

Napíšte nám!

Tešíme sa na vaše otázky, požiadavky alebo návrhy.
Odošlite ich na: kuchyne.online@moebelix.sk

Poslať správu

Máte ešte otázky??

Stačí nám zavolať: +421 2 573 53 634
Sme tu pre vás od pondelka do piatku od 9:00 do 18:00.

+421 2 573 53 634

Najčastejšie kladené otázky (FAQs)

Vaša kuchyňa snov

Ponúkame vám dva spôsoby ako nájsť novú kuchyňu: 

1.Dohodnete si presný termín na jednej z našich pobočiek, aby ste naplánovali svoju novú kuchyňu s našimi odborníkmi.

2.Kúpili ste si kuchyňu cez náš e-shop? V tomto prípade bude vaša voľba skontrolovaná aj našimi odborníkmi a budeme vás kontaktovať, aby sme vám poskytli kompletný servis. 

Bez ohľadu na to, ktorú možnosť si vyberiete, môžete si byť istí, že vám budeme vo všetkom nápomocní. Už teraz sa môžete tešiť na vašu vysnívanú kuchyňu!

Dodanie alebo osobný odber?

Voľba je na vás! V našich kuchynských štúdiach si môžete objednať všetky naše služby jednoducho a ľahko. Nezabudnite uviesť svoje telefónne číslo pri objednávaní, aby sme vás mohli kontaktovať ohľadom dátumu doručenia. Nezabudnite uviesť vašu adresu, poprípade fakturačnú adresu.

Ponúkame vám možnosť vyzdvihnúť si tovar priamo na pobočke, alebo v príslušnom sklade. Pri objednávkovom procese si vyberte príslušnú pobočku, za tovar pohodlne zaplatíte cez internet. Ak sa tovar nachádza na sklade na pobočke, váš nákup bude pripravený na vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň. Odhadovaný termín dodania nájdete v nákupnom košíku. Podrobné informácie obdržíte e-mailom alebo telefonicky z nášho servisného oddelenia.

Ak potrebujete zapožičať dodávku, obráťte sa na vašu najbližšiu pobočku.

Nákupný košík

Rovnako ako u každého nákupu cez internet, máme nákupný košík. Tovar jednoducho vložíte do košíka. Na navigačnom paneli uvidíte okrem symbolu nákupného košíka počet položiek, ktoré ste umiestnili v nákupnom košíku, a celkovú hodnotu objednávky.

Ak máte v nákupnom košíku všetky položky, ktoré si chcete objednať, dobre si skontrolujte, či máte zadaný správny počet produktov. Potom kliknite na tlačidlo "Pokračovať" a automaticky prikročíte k procesu platby.

 

Objednávkový proces 

Proces pri objednávaní je rozdelený do nasledujúcich 5 krokov:

 

Krok 1
Nákupný košík obsahuje vami vybrané produkty. Zobrazujú sa vám jednotlivé ceny produktov, rovnako ako celkový súčet všetkých produktov v košíku. Uvedené sú tu dodatočné náklady (napríklad náklady na dopravu alebo inštaláciu). Ceny zahŕňajú DPH. Suma bez DPH a s DPH je uvedená samostatne.

Krok 2

V tomto kroku uvediete vaše osobné údaje, adresu dodania, prípadne fakturačnú adresu. Ak ste už u nás nakupovali a máte svoje konto, stači sa prihlásiť a vami zadané údaje sa vám automaticky načítajú do objednávky. Ak ste sa ešte u nás neregistrovali, môžete tak urobiť v tomto kroku, poprípade pokračovať ďalej bez prihlásenia. 

Krok 3

Zadajte alebo zmeňte adresu doručenia, alebo fakturačné údaje. Môžete zadať číslo svojej vernostnej karty. Vyjadrite svoje pripomienky a priania, napríklad ak chcete mať špeciálnu verziu produktu.

Krok 4

"Platba a nákup": Celý platobný proces spracováva certifikovaný poskytovateľ platobných služieb, ktorý má bezpečné systémy a odovzdáva výsledok transakcií len nám. Pri platobnom procese budete preto presmerovaný na platformu nášho platobného partnera pre platby platobnou kartou alebo online bankovníctvo. 

Krok 5 
Obdržíte potvrdenie objednávky e-mailom, v ktorom budete mať všetky ďalšie potrebné informácie o objednávke. 

Platba a objednávka

Na platbu objednávky musí byť najprv zaplatená záloha. Po dokončení procesu dostanete fakturačné údaje o zálohovej platbe a potvrdení objednávky, ktoré dostanete e-mailom.

Platba zostatku bude splatná po doručení kuchyne. Ak si vyzdvihnete kuchyňu na pobočke, môžete zaplatiť zostatok kreditnou kartou, debetnou kartou alebo v hotovosti.

Vezmite prosím na vedomie, že keď dodávame kuchyňu priamo k vám domov, môžete uhradiť druhú časť sumy len v hotovosti. Túto sumu však môžete vopred uhradiť, ak nechcete platiť v hotovosti pri doručení.

Ak objednávku neskôr zmeníte, vezmite prosím na vedomie, že doplatok nebude možné zaplatiť platobnou kartou ani na pobočke ani pri dodaní.

Po zadaní objednávky sa vám na našej stránke objavý text "Ďakujeme za Vašu objednávku, budete informovaní o úspešnej dodávke objednávky."Potvrdenie objednávky vám príde do vašej e-mailovej schránky. 

Vaša objednávka bude skontrolovaná jedným z našich odborníkov v oblasti kuchyne skôr, než bude prevedená na kúpnu zmluvu. Chceme zabezpečiť, aby vaša kuchynská objednávka presne vyhovovala vašim požiadavkám. Ak je to potrebné, budeme vás kontaktovať v priebehu tohto procesu s cieľom objasniť všetky nevyriešené otázky o objednávke.

Tovar objednaný cez stránku kuchyne.moebelix.sk bude vydaný iba po predložení platného dokladu totožnosti s fotografiou a bydliskom na Slovensku. 

 

Bezpečnosť vašich osobných údajov

Zabezpečovací systém, ktorý používame, uchová vaše dáta v bezpečí. Všetky informácie, ako napríklad meno, adresa a údaje o platbe, sa prenášajú zašifrované.
Používame bezpečný a otestovaný softvér. Nemusíte sa obávať bezpečnostných problémov, vaše nákupy môžete uskutočňovať nerušene a bez obáv.

Vrátenie tovaru

K dispozícii máte 14-dňovú lehotu na odstúpenie od zmluvy. Ak chcete vybaviť vašu reklamáciu čo najrýchlejšie, postupujte nasledovne:

Obráťte sa na našu hotline linku +421 02 573 53 634. Vopred sa dohodnete na dátume odberu reklamovaných kusov. 

 

Dodanie a náklady na montáž

Dodanie a montáž stojí 1 €. 

Najčastejšie otázky a odpovede ohľadom montáže:

Tip: Nerozbaľujte naraz všetky zabalené kusy. Ľahko stratíte prehľad.
Otvorte iba jeden balík a nainštalujte kus nábytku podľa pokynov.

Krabice a zvyšný baliaci materiál nevyhadzujte, kým nie je všetko kompletne zmontované.

Tým sa zabráni chybnému vyhadzovaniu "dôležitých" predmetov, ako sú kovania, malé drevené časti atď.

Predná strana skriniek má škrabance alebo inú farbu ako ste si objednali
Väčšina lakovaných a lesklých povrchov má film na ochranu laku. Tieto filmy sú aplikované tak, že sa vďaka nim na prvý pohľad ťažko rozpozná farebnosť. Starostlivo odlúpnite film.

Posuvné dvere vypadávajú zo skrinky

a) Skontrolujte, či sú posuvné dvere (s posuvnými valčekmi) správne zasunuté do koľajnice.
b) Skontrolujte, či je výstužná tyč pripevnená pod podlahou hornej skrinky, ako je uvedené v montážnych pokynoch.

Chýbajúce kovania

V obalových materiáloch sú často zabudované pásy z polystyrénu, lepenka.
U väčšiny dodávateľov sú označené ako "montážna krabica", tj balenie, v ktorom je príslušenstvo umiestnené, s označením "príslušenstvo vo vnútri" a podobne.
Kovanie skríň je často prilepené na spodnej strane dosiek.
Kovania sú tiež často balené do rôznych krabíc. Pri preprave môžu zo spodnej časti vypadnúť.

Dvierka a zásuvky sa nedajú sa otvoriť
Skontrolujte smer montáže vodiacich koľajníc. (Výmena ľavej a pravej koľajnice). Umiestnite montážne otvory podľa pokynov. Dôkladne skontrolujte.

Dvere nefungujú správne

Skontrolujte podľa pokynov a zistite, či sú klapky dverí vybavené možnosťou nastavenia, podľa potreby nastavte klapky dverí.


Zariadenia sú poškodené alebo nefungujú správne
Ak zistíte akékoľvek poruchy alebo chyby na zariadeniach, informujte prosím nášho kuchynského konzultanta, alebo sa obráťte priamo na naše servisné stredisko. Náš zákaznícky servis zaznamená sťažnosť a kontaktuje príslušné oddelenie ohľadom vybavenia sťažnosti. Budeme vás čo najskôr kontaktovať, aby bola sťažnosť vybavená  k vašej spokojnosti.

Poškodené zariadenia v originálnom obale 
Ak už bolo zariadenie vadné, uveďte to v správe o poškodení. Sťažnosť odošleme dodávateľovi a poškodené zariadenie v prípade potreby vymeníme.